Subject: FW: Kuusalu tee 22 DP
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 10:54:43 +0300

Hei, Melika

Paun registreeri mulle uus tööülesanne.

Ette tänades

Jana Prost
Peaspetsialist
Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aleksandra Pugatšjova <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 3:45 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Kuusalu tee 22 DP

Tere,

Ma olen Aleksandra Pugatšjova, Guru Projekt OÜ arhitekt, ja tegelen
Kuusalu tee 22 detailplaneeringuga.

Saadan Teile kooskõlastamiseks joonised ja seletuskirja koostöö raames.

https://www.dropbox.com/scl/fo/57pw0igloxti57x78i02d/AMNf6s1ralckkQvwpVO9a
UQ?rlkey=r0gnix855jnuwqp2lvu6508dn
<https://www.dropbox.com/scl/fo/57pw0igloxti57x78i02d/AMNf6s1ralckkQvwpVO9
aUQ?rlkey=r0gnix855jnuwqp2lvu6508dn&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Aleksandra Pugatšjova

Guru Projekt OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.